Το μάθημα των Προηγμένων Ψηφιακών Τεχνολογιών στον Αρχιτεκτονικό Σχεδιασμό στοχεύει στη διερεύνηση νέων ψηφιακών μέσων με στόχο τη δημιουργία καινοτόμων πρακτικών στον Αρχιτεκτονικό Σχεδιασμό. Στα προηγούμενα μαθήματα που αφορούν στις Ψηφιακές Τεχνολογίες στον Αρχιτεκτονικό Σχεδιασμό, κατακτάται η Αρχιτεκτονική Σύνθεση σε 2D και σε 3D. Στο μάθημα των Προηγμένων Ψηφιακών Τεχνολογιών οι φοιτητές καλούνται να χρησιμοποιήσουν και την τέταρτη διάσταση (4D), αυτή του χρόνου, με στόχο να παρουσιάσουμε την αρχιτεκτονική μας ιδέα διαμέσου της κίνησης στον χώρο. Ο τρόπος που κινούμαστε σε έναν χώρο, η ταχύτητα, η επιλογή των πλάνων, του φωτός και των υλικών, ακόμα και του ήχου, επηρεάζει σημαντικά την αντίληψη που αποκτάμε για τον χώρο αυτόν. Ο παράγοντας «κίνηση» έχει εφαρμογή σε δύο συνιστώσες: η μία αφορά στην κίνηση του θεατή (της κάμερας) στον χώρο και η άλλη αφορά στις κινήσεις τμημάτων του χώρου (π.χ. μέρη ενός κτιρίου που μεταβάλλονται). Επιπλέον, γίνεται εισαγωγή στην πέμπτη διάσταση (5D), που αφορά στη συμπεριφορά, και συγκεκριμένα στο πώς οι προηγούμενες τέσσερις διαστάσεις καθορίζουν τις αλληλεπιδράσεις των επιμέρους στοιχείων του χώρου. Ως θεατές/χρήστες έχουν πλέον την δυνατότητα να μην παρακολουθούν απλώς παθητικά, αλλά να επεμβαίνουν ενεργά, στην διαμόρφωση των χωρικών σεναρίων και συνεπώς να αποσπούν -κατά μία έννοια- από τον αρχικό συνθέτη μέρος της συνθετικής του πρωτοβουλίας.
Την φετινή χρονιά στα πλαίσια του μαθήματος θα διδαχθεί Unreal και Unity.